† †
. Email: he [at] horm
. RSS: atom
. Powered By: Blogger
آوازه خوان همیشه مهربان



پیش نوشت: تا هفت نشه، بازی نشه! در عرض پنج ساعت گذشته هفت بار آپدیت کردم. این هم رکوردی است برای خودش.

برای من بنواز
ای مهربان
دست هایت سبزت را
اگر از من می گیری
برای من بنواز
ای مهربان

برای من بنواز
ای مهربان
و بگو از شب
که بوی شب می دهد، طعم خرمالو، رنگ تو
و از دستهایت بگو
که بوی تو می دهد، طعم سیب، رنگ شب
و بلندتر بخوان
ای مهربان

برای هر که می نوازی
بلندتر بنواز
ای مهربان
برای هر که می خوانی
بلندتر بخوان
ای مهربان

که آن که تو را خواند
تا برایش بنوازی
من بودم
که بوی باد می دادم، طعم خاک، رنگ ساز
و آن که تو را نواخت
تا برایش بخوانی
من بودم
که بوی ساز می دادم، طعم سایه، رنگ باد

برای هر که می نوازی
بلندتر بنواز
ای مهربان
برای هر که می خوانی
بلندتر بخوان
ای مهربان

ای آوازه خوان همیشه مهربان


Aidin, somehow, is a real legal guy, and nothing more, and nothing less.