† †
. Email: he [at] horm
. RSS: atom
. Powered By: Blogger
بازنده اصلی



سناریو:
با شروع آهنگ، همه ی بچه ها از جای خود بلند می شوند
تمام مدتی که آهنگ پخش می شود، بچه ها دور صندلی ها می دوند
- در این مدت …جون یکی از صندلی را بر می دارد -
و به محض تمام شدن آهنگ، هر کس روی یک صندلی می نشیند.
وقتی همه نشستند، کسی که سر پا مانده است از دور مسابقه حذف می شود.

پرده بالا می رود:
با اشاره کارگردان موزیک پخش می شود.
همه بلند می شوند. من و تو هم.
آهنگ آرام است و هنوز به اوج خودش نرسیده است. بازیگران دو به دو دست در گردن هم انداخته اند.
صندلی ها یکی یکی از صحنه خارج می شوند.
من دنبال تو می گردم. با شروع موزیک اصلی، همه دو به دو والس می رقصند. من دنبال تو می گردم.
فقط یک صندلی باقی مانده است. یادم می آید موزیک دارد تمام می شود. من دنبال تو می گردم. موزیک دور می شود و بازیگران با صدای دست های بینندگان می رقصند.
من حیرت زده خودم را لای آن ها گم و گور می کنم. تو روی تنها صندلی باقی مانده نشسته ای و داری می خندی.
صدای تشویق تماشاچیان بلند می شود. همه ی بازیگران رو به مردم تعظیم می کنند. و من هم.

پرده پایین می آید:
احتمال این که تو برنده شده باشی زیاد نیست. اما بازنده ی اصلی من هستم.


Aidin, somehow, is a real legal guy, and nothing more, and nothing less.