† †
. Email: he [at] horm
. RSS: atom
. Powered By: Blogger
غریبه



چکیده صحبتهای من و غریبه:

آیدین: سلام
غریبه: سلام
...
غریبه: چه طور بود؟
آیدین: دارم می بینم
غریبه: من که اصولآ در هیچ زمینه ای هیچ چی نمی فهمم اما فکر کنم کارش درسته
آیدین: درست هست اما بی سلیقه اس!
غریبه: آره یه ذره!
آیدین: دقیقآ یه ذره!
غریبه: هر چند این همه کار کردن واسه یه بلاگ به نظر من بیخودیه. آخه اصلآ وبلاگ اصولآ چیز مهمی نیست که سرش اینقدر وقت بذارن.
...
آیدین: اصولآ وبلاگ های زیادی شخصی خوبه فونتشون گند باشه!

آیدین: مهم ترین چیز زندگیم وبلاگمه :((
غریبه: ببخش
غریبه: جک می گی؟ :))
آیدین: کاملآ جدی گفتم :|
...
آیدین: نظرت راجع به اسم هرم چیه؟
غریبه: من فکر نمی کردم تو بتونی همچین اسمی انتخاب کنی. یعنی ازت بعید بود اسم جالبی انتخاب کنی.
...
آیدین: ببین وبلاگ من مهم ترین داراییم هست. نه پست هاش... پست هاش ممکنه شدیدآ چرند باشه... اینو قبول دارم. اما قالبش، اسمش، و ... ایناش برام خیلی مقدسن.
غریبه: DC شدم
...
غریبه: نظرت راجع به وبلاگ من چیه؟
آیدین: عقده ی یه بچه جسور که می خواد مطرح شه اما چون حقیقته، خیلی قشنگه. خیلی. چون حقیقته، نه واقعیت.
غریبه: :))
آیدین: نه فیلم و شر و ور
غریبه: جالبه!
غریبه: جدی خنده ام گرفت!
...
غریبه: اما واسه من مثل یه حیاط پشتی یه خونه گنده ای بود که می شد توش شعر عاشقانه گفت... ناله کرد... داد زد... مبتذل بود... هیکل همه رو به ... گرفت
آیدین: آره
آیدین: منم همینو می گفتم
غریبه: بدون این که کسی بگه صدات رفته بالا. حتی می شد دستتو راه بدی به اون کنج... فقط همین بود... اما دیگه اون کنج شلوغ شده
آیدین: آره
غریبه: نه
آیدین: اینو پایه ام
غریبه: اصلآ صحبت شلوغی نیست دیگه اون کنج رو نمی خوام... پر رو شدم... یه جای بزرگتر می خوام... که توش بشه غلت زد... بدون این که پات بخوره تو کله کسی
...
آیدین: مثل حرم امام وقتی تعطیله
غریبه: :))
غریبه: آره مثل اون
غریبه: البته بدون زیمبل زمبول... و وسائل جینگول
آیدین: بدون سقف
غریبه: اهم اهم!... ضریح هم نباشه... هیچ چی واسه چنگ زدن نباشه
...
غریبه: یه جمله ای هست که میگه
غریبه: چیزای کوچیکی که تو کل ماجرا تآثیر بزرگی ندارن رو میشه نادیده گرفت
آیدین: نه، موافق نیستم
غریبه: آره، خودم هم زیاد موافق نیستم!
...
غریبه: سعی می کنم باور کنم.
آیدین: ok فکر نمی کردم بخوای باور کنی! حالا که می خوای باور کنی بذار راستشو بگم
...
آیدین: وقتی بفهمی هیچ کس ارزش خیلی دوست داشتن رو نداره، می فهمی که نیازی هم نیست که از کسی خیلی بدت بیاد
غریبه: ولی من فکر می کنم اصلآ ارزش زیاد دوست داشتن رو طرف مقابل نیست که تعیین می کنه. این منم که تعیین می کنم این ارزش دوست داشتن یا زیاد دوست داشتن رو داره یا نه و بعد دیگه هر چی بین اون دو نفر بوده تموم باید بشه.
غریبه: منظورم وابستگی هاست. هر دوستی ای که خراب میشه سر یه سری وابستگی های ابلهانه است.
...
غریبه: می دونی، من بعد از این همه ناله و ناراحتی و درد و کوفت و بدبختی وقتی فهمیدم مستقل دوست داشتن آدمها از همه ی چیزهایی که باند (بند) می سازه چه قدر لذت بخشه، تونستم دلتنگی هام رو از اون حالت احمقانه در بیارم. بعد اون وقت تازه فهمیدم که چه قدر دوست داشتن اینجوری خوبه!
غریبه: همین.
...
آیدین: ما یه سریcomponent e independent هستیم.
...
آیدین: می تونم سفسطه کنم حست رو. اما خب چون حسش می کنم ترجیح می دم حتی اگه دروغ هم هست باورش کنم.
...
آیدین: می گم تو ... <اسم غریبه> ای؟
غریبه: پس کی ام؟
آیدین: 60 درصد احتمال می دم هک شدی
آیدین: 50 درصد احتمال می دم هک شدم
آیدین: 90درصد احتمال می دم یکی مون هک شده
آیدین: چه قدر می مونه؟
آیدین: 20 درصد هم احتمال می دم هیشکی هک نشده
غریبه: :))
غریبه: من 70 درصر احتمال می دم فیلم بازی می کنی
غریبه: 80 درصد احتمال می دم مهربون شدم
غریبه: 10 درصر احتمال می دم آدم شدیم
...
غریبه: می خوای چیزی رو به کسی ثابت کنی؟ (با کپی کردن حرفای امروز تو وبلاگ)
آیدین: نه، الآن داشتم به همین فکر می کردم... بعد دیدم هیچ خری نیست که اثبات چیزی بهش، چیزی به من
برسونه... (چیزی بهم بماسه)... اما فکر می کنم تفریح جالبی برا خودم هست... و همیشه با خوندش حال می کنم.
غریبه: که چی؟ خنده داره؟ یا یه بازی تازه است؟
آیدین: نه، کلی نکته داره. بهم یاد می ده ‘new life style’ م چه جوری بود؟ اگه یادم رفت و باعث میشه خیلی چیزا بفهمم.
غریبه: می دونی، نکته اش اینجاس که آیدین من هیچ وقت تو بازی های اینجوری نمی بازم.
آیدین: من گفتم که ‘life style’ جدیدی رو شروع کردم.
...
آیدین: به نظرت من باید ازت بپرسم کِی دوباره آنلاین میشی؟
آیدین: رفتی؟
آیدین: =;=;


Aidin, somehow, is a real legal guy, and nothing more, and nothing less.